اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

Toi qui Sait

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

وقتی سالی هم‌خانه اردنی می‌گیرد، از مهد زبان می‌آموزد، برایم موسیقی عربی می‌فرستد و به جای روال معمول ایرانی‌ها در معاشرت با هم‌دیگر با رفقای فلسطینی مهد آمد و شد دارد. وقتی من با سروکله زدن با نازنینی‌های زبان فرانسه دست و پنجه‌ام را صفا می‌دهم، خودم را با Avec le Temps دالیدا خفه می‌کنم و اتمسفر و استیل فرانسوی مَ پخوف‌ نغمه می‌تواند خوش‌خوشان به خانه برم گرداندم، یعنی ما رو به سوی هم داریم. یعنی شب سالی روز من نیست، و روزش شب من، نه. یعنی بین ما نه سه قاره و نیم و چند اقیانوس بی‌انتها، که فقط تار مویی جدایی افتاده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی