اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

روشنایی جاری

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

در این صبح پاییزی با سردردم استفان میکوس می‌شنوم. گریه‌ها از دلم تا گلویم بالا می‌آیند، دوباره از گلویم می‌ریزند پایین روی دلم و آن وسط‌ها به آن کودک نشسته در عصرگاهان می‌گویم می‌دانم فرسنگ‌ها فاصله هست، اما بضاعت من برای صادق بودن، صداقت ورزیدن و صادقانه زیستن این‌قدر بود. وسعم همین بود.

 

Desert Poem

To the Evening Child

نظرات  (۴)

بسیار عالی بود و حزن انگیز
یه بار دیگه هم گوشش دادم...گم شده ولی گمشده ای ندارد...بیشتر دنبال خودش میگرده ...این حس رو ازش برداشت کردم...
پاسخ:
شاید هر کسی از ظن خود شد یار او
در کل وبلاگت خیلی زنده است...خیلی لذت بردم....واقعا آهنگ هایی که گذاشته بودی ...بسیار عالی بودند.مرسی
پاسخ:
ممنونم
تقریبا از اول تا اخر وبلاگت رو خوندم...نثر روان و خوبی داری...و با اینکه رئال می نویسی ...به اعتقاد من بی زمان و مکان هستند ...با بعضی از پست ها و نوشته هات ارتباط برقرار نکردم...برا همین نظر ندادم...انتخاب عکسها و موزیک هات هم واقعا عالیه...برات ارزوی موفقیت بیشتر دارم.
پاسخ:
انکار نمی‌شود کرد که این‌طور خوانده شدن حس خوبی به آدم می‌دهد، سپاس.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی