اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

Eternity and A day

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ق.ظ

گاهی فکر می‌کنم حتما کسی هست که گوشه افغانستانی پاکستانی یا هر جای دیگری به حیات طیبه‌ای روزگار می‌گذراند. کسی که روشن و مهربان و فهمیده است و در سرنوشتش نوشته‌اند که یک روز وارد زندگیم شود. گاهی مطمئنم که خدا کاری به بد بودن من ندارد و یکی از آن خوب‌هایش را برای من کنار گذاشته است. که پشت و پناهم باشد. که یارش شوم. نمی‌دانم مقدر کرده این همراهی چقدر طول بکشد. اما یقین دارم کیفیتی خواهد داشت که همه چیز را جبران خواهد کرد. لحظات نادری هست که ایمان دارم فقط باید صبر اقامه کنم. به وقتش عزیز‌ترین موهبتش را برایم می‌فرستد.

نظرات  (۲)

  • صبا مهدوی
  • مگه میشه خدا یه حنهء مهربون بیافرینه بدون یاری که کنارش به آرامش برسه.. خدا که کار بیهوده نمیکنه..:) 
    ما هم تیر دعا از همین کرانه روان می کنیم به امید اون روز حنه جان!


    +ابد و یک روز :)

    پاسخ:
    ممنونم از لطف‌های همواره صبا جانم
  • واقعیت سوسک زده
  • من هم اینطوری فکر می کنم که کاری به بد بودن من ندارد یک فرشته اش را می فرستد برایم تا قرار بگیرم .
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی