اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

صباح النور

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۱۸ ب.ظ

صبح پرزیدنت تکست کرد که صبحت نورانی حنا. انقدر این روزام گرفته است که تو دلم به خودم پوزخند زدم. اما الان اومدم اینجا اعتراف کنم امروزم نورانی شد. چند دقیقه مونده به پایانش، روزم مشعشع شد کنار ام‌عماد و زیر آسمون خاکستری و بارون دم غروب و اتوبان بسته‌ی همت و چمران و موسیقیای شمال افریقایی. ای کاش می‌فهمیدم که باید رها کنم. رها کنم همه‌ی فکر و خیالا و گره‌هامو و فقط سعی کنم باشم اون لحظه رو. فقط و فقط باشم و بسپرم خودمو به بودن. کاری که هم‌زمان سخت‌ترین و آسون‌ترین کار جهانه.

نظرات  (۴)

  • ῌãdès ‌‌‌
  • :)
    تصبحین على خیر حنه...
    پاسخ:
    و انت من اهله :)
    صباح الخیر و النور...
    از این موسیقی های شمال افریقایی نمونه نمیزاری؟
    پاسخ:
    صباح الحب ..
    انشالا در اولین فرصت صبا جان
    ای جانم
    نبینمت گرفته دوست خوبم.
    آن طرفها که بودم، جایی فراتر از آسمان خدا، یاد تو هم بودم
    پاسخ:
    بهترین کاری که یک نفر در جهان می‌تونست در حقم بکنه رو کردید
    خیلی خیلی ممنونم ازتون
    چقدر سنگین مینویسی....
    سه بار خوندم تا بفهمم چیه
    ارادت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی