اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

بی‌ام‌دبلیو درایور

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

ببین من بهترین پیشنهاد که یه پسر ممکنه تو تهران بهت بده رو بت میدم. بیا سه چار هفته دیت کن با من.

تو این مدت ده جا میریم با هم. کارتینگ رستوران بولینگ سینما. بعد اگه خوشت اومد تازه رابطه رو شروع میکنیم.

ببین از سادگی‌ت خوشم اومده. خیلی وقته دختری ندیدم ناخناش مصنوعی نباشه. ازون ساده‌ اوسکلا نیستی. خوش استایلی.

بیا  این سه هفته رو امتحان کن. اصن اگه خوشت نیمد دوست معمولی باش.

به خدا اگه ساعت سه نصفه شب زنگ بزنی تو جاده چالوس بنزین تموم کردی تمبونمو میپوشم میپرم تو ماشین میرسونم خودمو!

ببین. نه نیار.


]بیرونی، عصر، حوالی میدان آرژانتین[

نظرات  (۴)

نمیدونم توقع داشته چی بشنوه
احتمالا اووووه تو چقدر خوبییییی
😐
پاسخ:
اینکه لااقل دوست معمولی باشم :)
دلم می‌خواد بشینم برا دل پسره زار زار گریه کنم.. 
پاسخ:
که به گولاخی چون من خورده؟
:(
نه خیر!
برای تنهایی‌ش. من می‌فهممش. 
پاسخ:
:)
بعد شما چیکار کردین، اسپری فلفل پاشیدین تو صورتش؟
اگه نه که مام با موتور گازیمون یه سر بریم میدون آرژانتین شانسمون رو امتحان کنیم :))
پاسخ:
نه، باتوم به بخت خودم زدم و رفتم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی