اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

از تکست‌های سوم دی

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ق.ظ

امروز یعنی قشنگ مایه افتخار بودیا!

ادی


کی میای دفتر بهمون نهار بدی؟؟؟ هما و قهوه بعدش هم با ما :)

مهدا


افتخار کردم بهت حنا

نیک


سلام حنه جان. خدا قوت. کارتون خیلی خوب بود. شبتون ستاره بارون.

خانم متولیان


خیلی بهت افتخار میکنم.

ویولتا


بسیار لذت بردم حقیقت. یه دستیم رو سر ما بکش.

میتراشکا


اون لحظه که داورت داشت حرف میزد و تو داشتی مردم‌داری‌ش میکردی، یه لحظه ناغافل حس کردم با این دوستیا من چقد خوشبختم

همایون


حنا، همیشه دوستاتو که میبینم حس خیلی خوبی بهشون دارم. ویولت، ساراکو، مریمانا. 

به فری گفتم یه مشت آدم خوب سالمن! که مصاحبت باهاشون حالتو خوب میکنه

ادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی