اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

سابجکت ایمیل را هم گذاشته عید آمد و عید آمد..

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ب.ظ

سلام به حنه عزیزم،

امیدوارم خوب و خوش باشی، کیفت کوک و دنیا به کامت باشه. 

من هر سال همه جا اعلام می‌کنم که ۲۵ شهریور بهترین روز دنیاست... شاید خودت ندونی ولی بودنت نعمتیه تو زندگی اطرافیانت. داشتنت یکی از ارزشمندترین داشته‌های زندگیمه. انقدر که از بودنت خوبی نصیبم شده یه وقتایی به خودم می‌گم "حواست هست که چقدر خوش‌شانس بودی که روز اول دانشگاه به حنه برخوردی؟"... دوست دارم خیلی و امیدوارم به تمام آرزوهات برسی. امیدوارم خدا همیشه راه درست و راه منتهی به خوشبختی رو سر راهت قرار بده. اما دنیا همونقدر باهات مهربون باشه که تو با دنیا مهربونی. زادروزت مبارک عزیز دل ♥️


تهمینه | شانزدهم سپتامبر

نظرات  (۳)

مبارک باشد. مبارک باشد. مبارک باشد. 
خوش به حال شما برای داشتن دوستانی چنین خوش ذوق، و خوش به حال دوستان‌تان، برای داشتن دوست خوبی چون شما. 
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطف‌های همواره و این بار
خوش‌آمدی به دنیا نازنین رفیق
امسالت پر از شکوفه و شادی و لبخند
نیابت زیارت بعدی‌ام از تو، هدیۀ تولد من
پاسخ:
سپاس فراوان و عشق.. سوما جان
سلام
تبریک.
و با آرزوی سالهایی سرشار از گشایش و نور و پنجره و در و  ... و هر المانی که پریدن و رها شدن رو میسر و آسان می کنه.
پاسخ:
سلام و سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی