اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

علیرضا رجایی

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ب.ظ

لطفا وقتی به کسی که گوشی هوشمند ندارد، می‌رسید اخبار کانال‌ها و فلان‌ها را ندهید. لابد دلیلی داشته که خودش را از این فضا دور کرده. خبر می‌دهید که چه؟ حالا خبر به جهنم، سر جدتان عکس نشان ندهید. دو ساعت است که با یک عکس مثل یک هیستیریک روانی دارم به خودم می‌پیچم. تمام بدن و صورت و چشم راستم پر از سوزن است. به خدا چهار بار این بلا سرم بیاید بعید نیست کارم به تیمارستان بکشد. سرتاپای مملکتتان را ظلم برداشته. امشب برای اولین بار لعنت کردم مسبب اصلی را. دور نیست آه این‌‌ها همه‌مان را به آتش بکشد. من توان ندارم. اعصاب و جسم و روان ندارم. ولم کنید. می‌خواهم در بی‌خبری خودم بمیرم. شما هم خوش باشید با این ظلم‌ها و گوشی‌ها و نتورک‌ها و مملکت به فنا رفته‌ گل و بلبلتان.

نظرات  (۱)

چه دل ترد و نازکی است گنجشکک بی‌قرار توی سینه‌ات دوستم
پاسخ:
از آن‌هام که بیرونمان مردم را کشته، تومان خودمان را.. بیرون پوست‌کلفت و قوی، تو نازک‌نارنجی و شکننده..
آن دو ساعت، شد بیست و چهار ساعت.. خدا می‌داند  چه گذشت.. لطفا دعا کنید برام سوما جان..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی