اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

خجستگی روزها از توست

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

سلام حنه جان ماهم

یک ایمیل برایت نوشته بودم وقتی توی هواپیما بودم و روی لپ تاپم مانده و هنوز دستم به لپ تاپم نرسیده که برایت بفرستم ... الان پیش عماد سال را نو کردیم دلم می‌خواست می‌دیدیش ... تمام موجودات دنیا از چشمت می‌افتاد ... وقتی پیشش میروی انگار از امام‌زاده‌ای چیزی برگشتی ... احساس می‌کردم که نفسش که به من می‌خورد پاکم می‌کرد ... کاش اینجا بودی ... دعاگوی وجود نازنینت هستم و برایت از ته ته ته قلبم آرزوی بهترین‌ها رو دارم ... خیلی خیلی خیلی دوستت دارم سال نو مبارک

سالی | بیستم مارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی