اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

مش اکتر

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۸ ب.ظ

سالی آن وقت‌ها می‌گفت گاهی فکر می‌کنم نیازم به همراهی مذکرها در زندگیم فقط درحد چندساعت در ماه است، که یک خوش‌اخلاق بگو بخندی شلوغ در شهر بچرخاندم و یک دل سیر بخنداندم. چرت و پرت بگوییم و آب‌طالبی بخوریم و به قدر ساعاتی از همه چیز فاصله بگیرم. بعدش هم برود و پشت سرش را نگاه نکند.

امروز من هم، این چنین نیازی دارم. منتها دوست دارم طرف آدم آرام و کم‌حرفی باشد، رانندگی‌اش خوب باشد و ذائقه‌اش با موسیقی‌های من جور باشد. همین‌که کسی باشد که کنارش احساس امنیت داشته باشم و چند ساعتی در یک جاده خوب، مثلا آن جاده فرعی لواسان به تهران، جابجا کندم، مرا بس. ماشینش هم اگر شاسی بلند باشد که خوبتر از خوبتر است. 

نظرات  (۲)

ترانسپورتر :)
پاسخ:
:) کمی بیشتر
  • مجتبی ب.س.س
  • همه ما در متن زندگی به چیزهایی نیاز دارم که فقط مختص آن لحظه است ، شاسی بلند خیلی گران است ، من هم دوست دارم داشته باشم اما در دلم می گویم ، آن یک نفر باشد ، پیاده می رویم اما با دل خوش می خندیم . 
    منظورم این نیست که خدایی نکرده اگر شما دلتون شاسی بلند خواست ، کار اشتباهی کردید ، بعضی نیازها لحظه ای و بعضی ها عمری ، مثل مراقبت شدن و مورد اهمیت قرار گرفتن که این دو از دوست داشتن جاری می شوند . 
    نمی دونم تونستم درست بنویسم یا نه ، عفو بفرمایید 
    پاسخ:
    پاترول دو در و جیپ صحرا هم شاسی بلندند :)
    و خب این‌که فکر کنم نوشته بودم برای چند ساعت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی