اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

real gentlemen still do this

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

دخترهای محله‌ی ما معمولا دوست‌پسرها یا فیانسه‌های بانمکی دارند. از آن‌ ژانر کم‌یاب که می‌آیند جلوی در خانه منتظر و لیدی جوان که آمد بلند می‌شوند در ماشین را برایش باز می‌کنند و بعد که لیدی نشست در را برایش می‌بندند. من این تصویر را طی این سال‌ها نسبتا به کرات و فقط در کوچه‌های اطراف خانه‌مان دیده‌ام.‌ ظاهرا و به گواهی برخی شواهد این مدل رفتارها در مردان جوان غرب هم دیگر دِمُده است و اُلد فشند به حساب می‌آید. مثلا شاید چون به طور ضمنی تداعی‌کننده نوعی ضعف برای جنس مونث است و بنابراین منافی با تساوی دو جنس یا شاید چون لوس است و وقت تلف‌کنی یا چون تکنولوژی هر روز تنبلترمان کرده است. خیلی در پی تحلیل و ارزیابی‌ نیستم ولی به لحاظ حسی و به عنوان یک مونث، که معمولا اجازه نداده‌ام مذکرها از موضع سلطه با من برخورد کنند، خیلی این حرکت را می‌پسندم و هر بار چنین موقعیتی می‌بینم اول به مقدار معتنابهی غش و ضعف می‌روم و بعد درخواست از رحمان الدنیا و الاخره که جنتلمن مزبور عینا همین حرکت را برایم انجام دهد، گیرم با کمی شرم که تنیده در تاروپود جانش است.

امیدوارم از این جهت بخت و اقبالم به هم‌محله‌ای‌ها رفته باشد.

نظرات  (۳)

  • صبا مهدوی
  • به امید خدا :)
    پاسخ:
    :)
  • رحیم فلاحتی
  • کاش آن قسمت که مرد جوان زانو زده و قبل از سوار شدن لیدی بر مرکب بوسه ای بر روی دست لیدی می گذاشت هم توصیف می کردید. نمی دانم شاید ذهن نگارنده دچار خودسانسوری شده :)))
    شاید اولای رابطه جالب باشه. بعدش ی کم لوس میشه دیگ :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی