اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

آینه در آینه

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ

وقتی به "برای آلینا" گوش دل می‌سپارم، احساس می‌کنم یک بوم نقاشی سفیدم و موحدی نقاش در منتهای لطافت و آرامی با چشمانی مهربان نگاهم می‌کند، با قلم‌مویی هنرمندانه‌ نوازشم می‌کند و رنگ‌هایی روشن و نقش‌هایی خلوت، خلوت ولی زیبا و به غایت لطیف را بر جانم می‌ریزد.. 


Spiegel im Spiegel

 Arvo Pärt

1999

I could compare my music to white light which contains all colours. Only a prism can divide the colours and make them appear; this prism could be the spirit of the listener.

 “Arvo Pärt”

نظرات  (۲)

  • رحیم فلاحتی
  • iهمه آنچه که باید می بود درباره ی این موسیقی گفتید . پس من با خیال راحت خودم را به دست آن موحد می سپارم ...

    + بندرانزلی .
  • رئوف عاشوری
  • این قطعه بیش از پنج سال است که لالایی شب های من است. تنها نوایی است که در نواختنش خوابم می برد و می تواند تا صبح زمینه ی رویاهایم باشد... هرچه هست زیر سر سکوت است، آن صداها هم، با آن فاصله گذاری هاشان، نگهبان سکوتند بیشتر تا به گوش برسد و بنشیند بر جان، در چرخشی که هرگز تمام نخواهد شد... به تان توصیه میکنم همه البوم های پارت را تهیه کنید و یا دست کم کالکت ecm را، و یا اگر در رشت هستید خوشحال میشوم خودم برایتان بیاورم...
    پاسخ:
    سلام و بسیار ممنون از لطفتان.
    بله، به دریافت من هم سکوت به خوبی در این موسیقی و بقیه کارهای آروو پارت که شنیده‌ام مورد احترام و ستایش است. البته به اضافه نور. سکوت و نور.
    سه ساعت پیش در گفتگویی، یک دوست و فنجان قهوه‌ای به رشت بردندم. جانم در آمد تا برگشتم. و حالا می‌بینم اینجا، امشب، کسی برایم نوشته اگر در رشت هستید.. گاهی جهان کمر به قتل آدم می‌بندد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی