اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

اسفار حنه

ثم کثرة الاسفار، ثم ترک الاکتساب، ثم تحریم الادخار

با اینا پاییزمو سرمی‌کنم

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ

نظرات  (۲)

  • واقعیت سوسک زده
  • سلام
    کامنتهایتان را روی پستهای قبلی فکر کردم اینجا جواب بدهم راحت تر است .
    رساله الولایه یکی از کتابهای علامه طباطبایی هستند که البته من خودم هم نخوانده ام کتاب را ...
    پل استر را هم  من این کتابی که فرمودین را نخوانده ام ولی خب سرگذشت جالبی داشته خودش ..
    موید باشید ...
    به به، چه کتاب های خوبی. همه شان خوب اند، ولی به من باشد، کتاب برتر آن سیاه کلفتی است که اسمش معلوم نیست، ولی کدهای شناسنامه ای کتابخانه ای را بر رویش دارد... پاییز قشنگی خواهد بود اگر یکی دو رمان یا داستان هم اضافه شود.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی